lørdag 18. januar 2014

Bakefri i Oslo, glutenfritt bakeri



Som jeg skrev før jul hadde jeg bestemt meg for å bestille kaker fra Bakefri til jul. Tidligere år har jeg bakt alt selv, men hadde lyst til å slippe unna litt i år. Jeg bestilte kokosmakroner, nøtteroser, pepperkakedeig og kransekake. Jeg bestilte på mail og fikk bekreftelse tilbake om hvilken dato det skulle hentes.

Når jeg og vesla dukket opp i butikken fant de ikke bestillingen min, og det var ikke snakk om å beklage. Siden jeg ikke hadde med meg mobilen med mailen på ville jeg ikke være for hard i påstanden om at jeg hadde rett dag - jeg kunne jo ta feil. De klarte å finne fram det jeg trengte foruten kransekake - den kunne jeg hente uka etter... Og igjen ingen beklagelse, men veldig tydelige på at jeg hadde feil dato.

Når jeg kom hjem sendte jeg avbestilling på kransekaken da vi ikke hadde anledning til ny tur til Oslo før jul, i tillegg sendte jeg bekreftelsen på at det var riktig dato jeg hadde vært der. Dette er nå snart en måned siden og de har valgt å ikke respondere på dette.

Så til varene da:

Vi kjøpte også et skolebrød mens vi var der og dette var himmelsk. Nesten som de vi spiste før...

Nøtterosene var ikke nøtteroser slik jeg kjenner det, men brente flate kjeks som var vanskelig å tygge og smakte fy.

Kokosmakroner som er noe som elskes her i huset ble ikke godt mottatt. De var ikke gode.

Pepperkakedeigen var fantastisk. God å jobbe med og god smak.

Konklusjonen min er at jeg heller handler glutenfritt andre steder, f.eks. fra beto.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar