lørdag 23. juni 2012

Glutenfri mikromat

Det at man har allergier er ikke ensbetydende med at man kun spiser sunne gode måltider. I allefall ikke her hos meg. Enkle løsninger er praktisk, og som oversensitiv er det ikke bare å bestille take out. Mat må som oftest lages hjemme og da er det nødvendig med noen enkle løsninger.

Saritas har glutenfrie alternativer, de er ikke laktosefrie. Puttes i mikroen i noen få minutter og så er den klar til å nytes. Eller nytes er en stor overdrivelse for dette var ikke godt. Ikke engang risen var god.

Konklusjonen min er at dette er "vomfyll". Det smaker ikke godt og som dere ser så ser det ikke veldig godt ut heller. 


Jeg elsker Tikka Masala og det er ikke vanskelig å lage. Her er oppskriften jeg bruker. Jeg lager alltid en enorm posjon  og fryser ned slik at det blir like enkelt og mye bedre en en mikromiddag fra supern.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar